sâmbătă, 19 iunie 2010

Muşchi de purcel cu mirodenii şi un fel de wedges cu sos de muştar-miere

Ieri am fost liber şi m-am distrat foarte bine gătind între două meciuri de la Campionatul Mondial. După spectacolul superb oferit de Slovenia şi Statele Unite, am plecat la bucătărie şi în acordul muzicii anilor '50 m-am apucat să prepar ceea ce scrie în titlu.

Pentru wedges am fiert cartofii cam 20 de minute în coajă după care i-am lăsat la răcit. După ce s-au răcit i-am curăţat, i-am tăiat felii groase şi i-am presărat din abundenţă cu boia dulce, apoi i-am prăjit în ulei timp de 12-15 minute. Rezultatul a fost foarte bun, fiind asemănători cu wedges de la McDonald's, dar bineînţeles mult mai naturali şi sănătoşi.

Ca sos pentru wedges am făcut o amestecătură de muştar iute (o parte), miere de albine (două părţi) şi un pic de cremă de unt. A ieşit excelent şi s-a potrivit foarte bine cu cartofii.

Muşchiul de purcel l-am făcut la cuptor cu multă ceapă, 4-5 căţei de usturoi tăiaţi feliuţe, rozmarin, ienibahar şi oregano. 120 de minute ţinut la 200 grade în cuptorul electric şi iese tocmai bun, fraged. Sau treapta 4 pentru cei cu televizoare alb-negru....asta...cuptoare pe gaz. :)

Toate aceste bucate s-au preparat foarte uşor, mai ales că fundalul sonor a fost asigurat de nume mari precum Little Anthony & The Imperials, The Diamonds sau Dean Martin.

Pentru desert nu am mai avut timp, pentru că aşi fi riscat să pierd meciul dintre Anglia şi Algeria, însă la Mega Image se găsesc prăjituri de cofetărie foarte bune.




2 comentarii:

  1. De ce purcel și nu porc? Îl cunoșteai? De ce îl alinți? Dacă porcul e purcel atunci cartofii ar trebui să fie cartofiori, sosul - sosuleț, Mega Image - Megăjuț Imaginuț, etc. ....

    RăspundețiȘtergere
  2. anglia-algeria...un căcat de meci, mi se pare că a fost 0-0. era o caniculă teribilă in bucurești zilele alea.

    'nume mari precum Little'. yeah, right

    RăspundețiȘtergere