joi, 30 iunie 2011

Trabuc şi pipă

O prezenţă tot mai întâlnită în peisajul teraselor, bărbatul între două vârste care fumează pipă sau trabuc. Doar eu am întâlnit trei astfel de oameni în această vară şi de fiecare dată mi-a venit să mă ridic de pe scaun şi să mă duc să-i pocnesc grav. Inundă aerul cu duhoarea lor de tutun, atât de puternică şi pregnantă încât te face să vomiţi, mai ales când mănânci sau bei o bere, liniştit ca tot omul. Aceşti fumători sunt toţi croiţi după acelaşi tipar. Îmbrăcaţi cu jeansi la modă şi o cămaşa albă lăsată în afara pantalonilor, încălţaţi cu pantofi fără şiret la care nu poartă ciorapi. 43-48 de ani. Stau singuri la masă şi probabil vor să agaţe vreo tânără (mă gândesc că asta e scopul lor, altfel n-ar avea motiv să fumeze pipă singuri la masă). Dar nu agaţă nimic pentru că sunt extrem de libidinoşi şi falşi. Aşa că doar stau minute în şir în faţa unei beri şi afumă întreaga asistenţă cu un miros tare puturos.

2 comentarii:

  1. tarani!

    eu de-al drac, m-as fi asezat langa ei si mi-as fi rasucit o tigara din foi. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce pot sa spun despre comentariul tau , partial adevarat , dar dovedeste pe de alta parte faptul ca si tu faci parte dintre cei care se duc si beau un suc toata noaptea, constat ca superficialitatea te caracterizeaza marinimos, asa ca decat putoarea tigarii tale kent prefer o cubaneza marinimoasa sau o pipa cu tutun bun , respectele mele domnule dar puti un pic a prost.

    RăspundețiȘtergere