luni, 28 noiembrie 2011

După bere

E seară. Merg pe jos spre casă. În faţa mea, tocmai iese din magazin o femeie cu un pet de 2 litri de bere în mână. E îmbrăcată cu un halat flauşat, iar în picioare poartă papuci de plastic. Pantalonii băgaţi în ciorapi. Merge zgribulită cu sticla de bere în mână. Se vede că a fost trimisă de bărbat, să-i cumpere băutură. Consider o josnicie să-ţi trimiţi femeia după băutură. Mi s-ar fi părut în regulă să o trimită după lapte, pâine sau poate un ziar, dar după băutură e prea urât. Având drum comun, am mers o vreme în spatele femeii şi apoi am trecut pe lângă ea. Genul de nevastă de om simplu, bătută, care ştie de frica bărbatului. Mai puţin iubită comparativ cu un animal de companie. O vreme am încercat să-mi imaginez cum vor decurge lucrurile când femeia va ajunge acasă şi dialogul ei cu bărbatul.

Un comentariu:

  1. si daca isi cumparase berea pt ea?
    dupa ce se vede ca a fost trimisa de barbat sa-i cumpere bautura?
    i-o fi fost pofta rau de bere si nu s-a mai imbracat ca sa coboare pana la magazin...

    RăspundețiȘtergere