luni, 16 aprilie 2012

Zoo Ploieşti

În Duminica Paştelui am făcut o vizită la Zoo Ploieşti (aflată la intrarea în oraş dinspre Valea Călugărească, drumul de Buzău). Nu au foarte multe animale, dar cele pe care le au stau în spaţii foarte mari care încearcă să copieze cât mai bine habitatul natural. Grădina Zoologică face parte dintr-un ansamblu numit Parcul Memorial Constantin Stere (o pădurice, un lac, câteva statui, multe flori frumoase), care de fapt este o zonă de agrement pentru ploieşteni. Spre ruşinea mea nu am ştiut cine este acest Constantin Stere, dar wikipedia m-a lămurit imediat. Intrarea la Zoo costă 5 lei/adult şi 2 lei/copil. De la intrare se pot procura magneţi pentru frigider. Pe lângă animalele din pozele de mai jos, se mai pot vedea: multe maimuţe, porc mistreţ, jaguar, struţ, felurite bovine, păsări, nutrii. O grădină de care m-am bucurat, mai ales că după ce am citit Viaţa lui Pi mi-am schimbat părerea despre parcurile zoologice.

urşi bruni jucându-se între ei


urs brun ieşind din apă


trei iepuri


porc vietnamez


leoaică servind carcasă de animal mort

3 comentarii:

  1. În prima poză urșii găsiseră o urmă de șarpe, în a doua șarpele era în curul ursului, în a treia rabiții mâncau unghii de sneic, în a patra porcul era trist pentru că șarpele îi trimisese scroafa la produs în Cambodgia iar în ultima poză era iarbă.

    RăspundețiȘtergere
  2. induminicapasteluiaigasitdeschislazoo?hauniinuauceface.eraisingurulvizitatorsausariseigardul?

    RăspundețiȘtergere
  3. da, adevarul e ca romanii in duminica Pastelui stau la masa umplandu-si burta sau se trezesc din betia pe care au tras-o in noaptea de Inviere. rusine sa-mi fie ca am ales sa petrec aceasta zi in aer liber.

    RăspundețiȘtergere