sâmbătă, 4 ianuarie 2014

Refolosirea alimentelor

Tendinţele din ultima vreme te îndeamnă să foloseşti tot ce ai în frigider, să cumperi atât cât îţi trebuie, să faci tot felul de mâncăruri din resturile de la mesele anterioare. Astfel economiseşti bani şi eşti un mai bun ecologist. Chiar am văzut la Ikea o carte cu reţete de mâncăruri din resturi. După sărbătorile de iarnă au rămas multe fripturi de porc şi cârnaţi. Ba chiar şi o friptură de vită pe care oaspeţii nu au putut să o mănânce din cauză că era extrem de tare. Oricum carne bună pe care alţii nici nu şi-o permit. Trebuia refolosită. Pentru a scuti bani, pentru a fi econom, pentru a salva planeta. Nevastă'mea a tăiat totul în bucăţele mici, a făcut un sos de bulion, usturoi, cimbru şi a fiert totul într-o oală. A ieşit un ostropel nemaipomenit. Iar eu am făcut o mămăligă tare, aşa cum m-au învăţat prietenii de pe facebook. Am servit (cui?) trei mese excepţionale de ostropel şi mămăligă. Şi cel mai mult m-a bucurat că n-am mai fost la hypermarket să cumpărăm mâncare şi să-i îmbogăţim pe împuţiţii de capitalişti.


2 comentarii: