joi, 8 ianuarie 2015

Poze cu locurile din volumul lui Haruki Murakami, Bărbaţi fără femei

de Ionescu

1.pe aici pe undeva s-a întâlnit protagonistul primei povestiri cu amantul răposatei lui soţii (Drive my car)


2.aici ar putea fi hotelul în care s-a întâlnit naratorul celei de-a doua cu prietena lui kitaru, după 17 ani (Yesterday)



3.ăsta e posibil, cu aproximatie de 500 m să fie blocul în care a bolit doctorul futăcios (Organul independent)



4.aici avea ăla domicil obligator, poate, dar localizarea e mult mai aproximativă ca până acum (Şeherezada)



5.în fundul aleii e foarte posibil să fie cafeneaua lui kino. nu e clar care e spatele muzeului, care e faţa muzeului, dar asta e o alee de lângă muzeu care se înfundă (Kino)


17 comentarii:

  1. excelenta postare. sa precizam: copyright google street view

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa mai spunem ca la povestea "Samsa indragostit" eu am zis ca se petrece in Cehoslovacia 1968, iar dumneavoastra ati spus ca se petrece in timpul celui De-al Doilea Razboi Mondial. Sa cerem o parere si de la Ema Cojocaru ori de la alti cititori.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu. Poate e 68. Poate nici autorul nu stie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt la prima povestire, dar am abandonat-o pentru „Platforma” lui Houellebecq. Pana si un iubitor de Murakami mai are nevoie de aer intre lecturi, mai ales ca am avut o perioada „japoneza” destul de lunga. Dar cu siguranta dupa sesiune o reiau, iar atunci imi pot da cu parerea :) Cat despre imagini, mie imi place sa-mi imaginez totul ca fiind mai putin modern, greu de crezut daca e vorba de Japonia. Oricum, recenzia cartii mi se pare destul de verosimila, chiar daca am citit doar Drive my car. O zi faina iti doresc si spor la citit! :)
    P.S. Dupa perioada japoneza, in care credeam ca am obosit citind scene pline de sexualitate, sa-l vezi pe dragul de Houellebecq ce are de spus :D lol

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, Violeta. Inteleg ce spui. Ai impresia ca actiunea lui Murakami se petrece in Epoca Meiji. Mult succes in sesiune!

    RăspundețiȘtergere
  6. Haha, Ionescu are un guest post? Mda, mi-a stricat toată vraja lumii lui Murakami, clădirile astea sunt complet lipsite de farmec. Nu-i de mirare că e așa de popular printre conaționali, din moment ce aduce fantasticul într-o lume atât de sterilă (cu excepția arhitecturii tradiționale, desigur).
    Eu nu o să citesc acest volum de povestiri, Gabriel. Măcar să ajung la cărțile (aparent) bune care au rămas necitite de la Haruki - cum e Kafka.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, am facut o confuzie. Tu de fapt citisei aia cu anii de pelerinaj si ai fost dezamagita. Pai pe asta nici sa nu o citesti, ca te lasi de literatura cu totul.

      Ionescu are mai multe guest posturi pe acest blog.

      Ștergere
    2. anul asta mi-am propus sa am macar 15-17 guest posturi din totalul clasic de 100 de postari pe an.

      Ștergere
    3. printre care si o nuvela involving scene de sex cu o fata care are par pubian ca in anii '75.

      Ștergere
  7. e profesoara, nu studenta! da oricum, succes!

    RăspundețiȘtergere
  8. mai scrie si tu ceva, e asa mare dezastru daca o sa depasesti ratia de 100 de postari anuale?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar de unde crezi ca pot avea atatea idei incat sa scriu mai des? sa vad de unde o sa scoti tu alea 15-17 posturi de anul asta.

      Ștergere
  9. 12 posturi le scot, daca nu intervine neprevazutul: ce am citit in luna ianuarie/ februarie/ martie/ aprilie/ mai/ iunie/ iulie/ august/ septemvrie/ octomvrie/ novembrie si asa mai departe pana in decemvrie

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Eu am fost doar in scena desfasurarii romanului Deadline, in speta biserica de pe Calea Dorobantilor, de langa librarie.

      Ștergere
  11. eu am fost si la cimitirul din praga. la nici o luna dupa ce citeam romanul. nici prin gand nu-mi trecea ca voiu vedea atat de curand acel cimitir. bine, era-nkis, l-am vazut prin gratiile de pe poarta.
    http://www.instantstreetview.com/@50.09028,14.416281,69.67h,7.14p,0.67z

    RăspundețiȘtergere
  12. Am facut poza acolo. Am bagat mana cu aparatul prin gratii.

    RăspundețiȘtergere