luni, 11 aprilie 2016

Dan Coman - Căsnicie

Cartea asta părea foarte promițătoare, fiind lăudată în blogosferă, mie îmi plăcuse "Parohia" de același autor, dar n-a fost să fie. Poate intenția scriitorului a fost bună, dar pe mine nu m-a prins absolut deloc. Poate că la mijlocul anilor '10 nu mai suntem impresionați de secvențe care nu respectă narațiunea în genul Pulp Fiction, poate că autorul și-a dat prea mult silința să facă ceva special și a dat-o în bară. Povestea mi s-a părut banală, decorul mult prea obișnuit, într-un final m-am întrebat cam ce a dorit autorul să spună și de ce. Nu mi-a plăcut nici felul ăsta de a scrie fără dialog, așa o scriere simplă ascunsă după un mod întortocheat de a pune totul în scenă. Nici chiar scenele de sex, care sunt destule în carte, nu mi-au plăcut, iar mie imi plac astea în mod special. O poveste între două cadre didactice în județul Bistrița, femeia este ceva sectantă (nu știu ce relevanță are asta, putea fi foarte bine și vietnameză probabil), care ajung la căsătorie și copii. Sunt cam plictisiți unul de celălalt, iar între ei intervine o femeie cam ciudată care îi aduce împreună. Cam ăsta e subiectul. Așa...și? Probabil că nu gust eu arta. Vedeți mai bine pe blogul Cafea cu taifas. E notată acolo cu 9/10. Incredibil!


  230 pagini, Editura Polirom Top10+, Stele Nopți și Zile Blog: 1
(stele: 5-excepțională; 4-foarte bună; 3-bună; 2-așa și așa; 1-slabă; 0-proastă)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu