marți, 31 mai 2016

Schimbări majore

În tramvaiul 1, femeia de pe scaunul din spatele meu inițiază un apel telefonic și vorbește următoarele:
- Am sunat, mămăică, să-i zic la mulți ani lui tati ăsta al vostru. Pe 31 mai l-am născut, exact acum, la 9. La maternitate la Polizu. L-au dus direct după naștere la etajul 4. După jumătate de oră de la naștere, m-am sculat din pat cum am putut și m-am dus și eu să-l văd. Așa era pe vremea lui Ceaușescu, se zvonea că schimbă copiii între ei la naștere și n-am vrut să mi-l ia, m-am dus imediat să văd eu. Am auzit că aveți program sâmbătă, dar dacă nu aveți, vă face mămăica tort și înghețată de casă.

Chiar așa? De ce să schimbe copiii? Oare câți dintre noi nu suntem copiii părinților noștri? Cert e că Ceaușescu a schimbat populația pentru că femeia asta deși a născut la Polizu în urmă cu mulți ani, încă are accent de Huși.

2 comentarii:

  1. Nu numai ca se schimbau, dar se si furau. Poveste lunga.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bunica mea a fost întrebată la naştere de o colegă de salon dacă nu vrea să facă schimb de copii. Respectiva făcuse tot băiat şi tare mult îşi dorea şi o fată...Se întâmplau multe grozăvii, trebuie să fie măcar poveşti auzite şi pe la tine prin familie.

    RăspundețiȘtergere