luni, 12 decembrie 2016

Lege

Aseară, în Ziua Alegerilor, la 19:30 eram în noul magazin Lidl din Șoseaua Pantelimon. Pe lângă altele am cumpărat și două beri negre, pentru a le savura în canapea, alături de nevastă, urmărind rezultatele alegerilor și discuțiile, la orele 21:00. Ajung la casă, pun cumpărăturile pe bandă, îmi vine rândul, însă tânăra casieră îmi spune: "Din păcate nu vă putem da berile. Nu avem voie să vindem alcool. Suntem lângă o secție de votare și este interzis.". Ok. Nu am comentat nimic, dar m-am gândit: eu dacă vin de acasă cu o țuică în punga de hârtie și mă apuc să beau lângă secția de votare cine mă oprește? Ori dacă beau acasă 10 beri și 3 tequila și mă duc pe lângă secția de votare? Ce fel de lege e asta? Ce își propune?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu