luni, 24 iulie 2017

La un vin

Seara mai beau câte o sticlă de vin, stârnind oprobriul nevestei și poate al copiilor. Îmi vine cheful și dau drumul la muzică. Am piesele mele pe care le ascult când sunt ciupit.
- Dona Dumitru Siminică - De trei ani nu dau pe acasă
- Frații Gore - Adu calu' să mă duc
- Benone Sinulescu - Eu ți-am iubit ochii tăi (piesa asta o știu dintr-un roman al lui Cornel George Popa)
- Gabi Luncă - Am avut o măicușoară
- Romica Puceanu - Grea e boala de plămâni
- Romica Puceanu - Un țigan avea o casă
Nu îmi place să beau pe la cârciumi, mie îmi place acasă. Voi unde beți și ce piese ascultați când vă vine cheful?

6 comentarii:

  1. Scurt (si poate dezamagitor):

    Beau vin si vara bere.
    Numai la masa de seara.
    Fara muzica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-un fel este bine ca bei acasa, observ ca din ce in ce mai des in ultima perdioada,dar eu te inteleg, a fost o perioada stresanta...Nu pot spune ca fac la fel.Inainte beam bere si vin, dupa am avut o perioada de dieta cu doar vin....acum majoritar bere....Nu mai am un tabiet aristocratic gen doar undeva dupa un anumit protocol cu doar anumite pahare cu picior de 10 cm Ikea si 4 bucati de branza frantuzeasca langa,nu,am ajuns sa beau unde am pofta si ma simnt bine.La birou,in parcare sau bancuta in fata blocului, la prieteni acasa sau chiar la mine acasa in fata pc-ului...da,incet incet devin un betiv amator,sper ca nu viitor client al bodegii de cartier de la o strada distanta si sper sa ma insel.
    Revenind la muzica...depinde de situatie...ascult si lautareasca veche, muzica rock sau hip-hop vechi anii 95-2000...depinde cu cine sunt si ce stare am.
    Personal imi place playlistul, este foarte potrivit.



    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru că e vorba de băutură trebuie să spun și eu două vorbe. Îmi place să beau oriunde. Prefer să am companie atunci când beau și automat printre cuvinte împleticite apare și soundtrack-ul aferent care poate conține o varietate de genuri muzicale. Am o droaie de amintiri legate de băutură (unele foarte plăcute legate chiar de posesorul acestui blog și de Tânărul Stăpân - pe când o băută?).

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu inainte beam in fiecare zi cate ceva fix cum ajungeam acasa. Ma spalam pe maini, ma schimbam si imi luam o tigara si un pahar de ceva: bere, vin, vermut, un gin tonic.. de cele mai multe ori ma opream dupa un pahar, alteori daca ma lalaiam la telefon sau mai aveam si companie beam mai mult. Acum incerc sa nu mai beau in fiecare zi ca cica asa ajungi alcoolic, dar nu stiu ce sa zic.. noi romanii bem mult si des si ni se pare normal, dar poate ca nu e..?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In Iran care este perceptia vis-a-vis de alcool? Ai baut si acolo?

      Ștergere