luni, 31 iulie 2017

Muzica din cartea "Disco Titanic"

Am citit "Disco Titanic", romanul lui Radu Pavel Gheo, cu pixul în mână și urechea în boxă, pentru a nu pierde nimic din muzica extraordinară care pur și simplu însoțește aproape fiecare scenă din carte. Mi-aș dori ca odată să intru într-o benzinărie și să găsesc un dublu cd cu sondtrack-ul cărții, să-l cumpăr și să-l pot asculta în drumurile mele. Până atunci ne mulțumim cu youtube. Iată mai jos lista, în ordinea cronologică a apariției în carte.

1.Bijelo Dugme - Padaju Zvijezde
2.Joan Jett - I Hate Myself For Loving You
3.Kylie Minogue - The Loco-Motion
4.Paps'n'Skar - Mirage
5.CC Catch - Cause You Are Young
6.Phil Collins - A Groovy Kind Of Love
7.Terence Trent D'Arby - Sign Your Name
8.Eric Clapton - Wonderful Tonight
9.Bijelo Dugme - Hajdemo u Planine
10.Scorpions - Wind of change
11.David Hasselhoff - Looking for Freedom
12.Galija - Jos uvek sanjam
13.Billy Idol - Catch My Fall
14.Bijelo Dugme - Hotel Motel
15.S.A.R.S. - Ratujemo ti i ja
16.Madonna - Like A Virgin
17.Prljavo Kazaliste-Marina
18.Davoli - Dani Ljubavi
19.Davoli - Stojim na kantunu
20.Plavi Orkestar-Zelene su bile oči te
21.Wham! - Wake Me Up Before You Go-Go
22.Michael Jackson - Thriller
23.REO Speedwagon - Can't Fight This Feeling
24.Tutti Frutti Band - Nasloni glavu na moje rame
25.Bijelo Dugme - Hej, Slaveni
26.Bijelo Dugme - Lijepa nasa
27.Lepa Brena - Mani zemlju koja Bosnu nema
28.Lepa Brena -  Hej Bosno, Bosno moja
29.Milli Vanilli - Girl You Know It's True
30.Sabrina - Boys (Summertime Love)
31.Bajaga i Instruktori - Grudi nosi ko odlikovanja
32.Riblja Čorba - Rat je završen
33.Bijelo Dugme - Lipe cvatu
34.Lepa Brena - Hajde da se volimo
35.Nazareth - Piece Of My Heart
36.Milli Vanilli - Baby Don't Forget My Number
37.Simply Red - If You Don't Know Me By Now
38.Plavi Orkestar - Proljeće
39.Parni Valjak - Povratak Ratnika
40.Prljavo Kazalište - Lupi petama

8 comentarii:

  1. nu am cartea la indemana, dar lipseste scotch cu stasera la luna ci portera fortuna. si oarecum, trei culori cunosc pe lume.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai sunt si alte piese de care se aminteste, insa vag. Aici e o lista cu piesele scrise negru pe alb.

      Ștergere
  2. mai e si ala care a castigat la eurovision. riva: rock me. nu e un cover dupa abda, desigur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropos de Eurovision, o piesa a Macedoniei din anii trecuti care mi-a placut foarte mult.
      https://www.youtube.com/watch?v=MSuCdNEy9w0

      Ștergere
  3. Imi plac, Moshulica!
    Voi posta zilnic cate una pe FB. Azi am postat
    Kylie Minogue - The Loco-Motion

    RăspundețiȘtergere
  4. Am terminat de curand cartea si datorita acestei liste, pentru care multumesc (eu nu m-am gandit sa le notez in timp ce citeam si impulsionata de doua persoane, carora le sunt de asemenea recunoscatoare, am facut playlistul de pe youtube de mai jos.

    https://www.youtube.com/playlist?list=PLk_R2VCBGHaABpYHWh7sUxQIDgLgBF6TV

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu m-am putut abtine si am facut playlist si pe Spotify, pentru ca nu sunt reclame si e mai flexibila ascultarea.

    https://open.spotify.com/playlist/0GtGTHAlrBQliYGydK7jyA?si=VcVEWN6jTxaBtUWL0ON6eQ

    RăspundețiȘtergere
  6. Exista si o pagina pe facebook pentru Disco Titanic :

    https://www.facebook.com/Disco-Titanic-1421719754794281/

    RăspundețiȘtergere