sâmbătă, 6 ianuarie 2018

Alex Tocilescu - Imperiul Pisicilor



Țara autorului : România

 
Anul publicării  : 2017

Publicat de : Polirom, EGO Proză

Număr de pagini : 205

Nota Nopți și Zile Blog : 3/5







Am primit cartea cadou în Ajunul Crăciunului alături de un vin din Republica Gruzia. Pentru mine ăsta e cadoul perfect (cărți & vin), așa că până la Anul Nou am băut și vinul, am citit și cartea. Cel care mi-a oferit cadoul mi-a spus că Alex Tocilescu este de la formația Aeroport care cântă piesa "Simona Ionescu". Desigur, știam și eu această piesă de mai demult, de la Radio Guerrilla. Cartea Imperiul Pisiclor conține 32 de povestiri excelente. Acest scriitor are imaginație și este deosebit de amuzant. Citindu-l pe Alex Tocilescu parcă am citit o combinație între Charles Bukowski și Haruki Murakami, totul povestit de Eufrosin Potecă. Povestirile surprind momente simple din viața noastră de zi cu zi, dar fiecare are ceva super special prin modul cum sunt puse în scenă. O chestie care mi-a plăcut mult, la începutul fiecărei povești apar câte una sau mai multe melodii, cumva soundtrack-ul celor întâmplate. Muzica foarte bună, gen Radiohead, Oasis, Pink Floyd etc. Este și un lucru negativ la această carte. Dupa ce ai terminat-o, chiar uiți tot ce ai citit. Nu e ceva care să-ți rămână în memorie, în suflet. E doar o bucurie de moment, însă vă garantez că merită această bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu